Jak zmienić dane w Koncie Pacjenta?

Zaloguj się na swoje Konto Pacjenta przez stronę: https://crm.s7mc.com/ korzystając z wygenerowanych dla Ciebie indywidualnych danych do logowania. Znajdziesz je w mailu, który wysłaliśmy do Ciebie po rejestracji konta (sprawdź folder SPAM).Po zalogowaniu się do Panelu kliknij ikonkę ludzika (w prawym, górnym rogu), wybierz "Mój profil", przeniesiesz się na widok swojego profilu.W widoku...

Lista dostępnych placówek medycznych

Listę placówek medycznych znajdziesz TUTAJ.

Jak zresetować hasło do swojego Panelu Klienta?

Wejdź na stronę: https://crm.s7mc.com/ i skorzystaj z opcji Przypomnienie hasła.Aby zresetować hasło w kolejnym kroku musisz podać swój ID (numer nadany przy rejestracji), a my na przypisany do podanego numeru ID adres email wyślemy link do resetu hasła. Po otrzymaniu maila postępuj zgodnie z wytycznymi w otrzymanej wiadomości.

Jak zmienić hasło do swojego Konta Pacjenta?

Zaloguj się na swoje Konto Pacjenta przez stronę: https://crm.s7mc.com/ korzystając z wygenerowanych dla Ciebie indywidualnych danych do logowania. Znajdziesz je w mailu, który wysłaliśmy do Ciebie po rejestracji konta (sprawdź folder SPAM).Po zalogowaniu się do Panelu kliknij ikonkę ludzika (w prawym, górnym rogu), wybierz "Mój profil", przeniesiesz się na widok swojego profilu.Wybierz zakładkę...

Jak zalogować się na swoje Konto Pacjenta?

Zaloguj się przez stronę: https://crm.s7mc.com/ korzystając z wygenerowanych dla Ciebie indywidualnych danych do logowania.Gdzie znajdę dane do logowania?Do zalogowania na swoje konto potrzebujesz e-mail podany podczas rejestracji lub nadany Ci numer ID oraz hasło.Dane do logowania wysłaliśmy do Ciebie e-mailem po rejestracji. Jeśli nie dostałeś maila - skontaktuj się z nami. Sprawdź też...