Czy zostanę poinformowany o fakcie uruchomienia pakietu medycznego?

Tak, zostaniesz poinformowany o fakcie uruchomienia pakietu medycznego.Pamiętaj, aby:- w przypadku pakietu dla osób indywidualnych — uzupełnić numer telefonu w swoim Koncie Pacjenta- w przypadku pakietu dla firm — przekazać Twojemu pracodawcy aktualny numer telefonu.W pierwszych dniach miesiąca otrzymasz SMS informujący o aktywacji Twojego pakietu medycznego, a w treści SMSa wskażemy Ci numery na Infolinię Medyczną oraz...

Jakie dane są potrzebne, aby umówić się na wizytę?

Podczas rozmowy z Konsultantem Infolinii Medycznej musisz wskazać:- swój numer PESEL- imię i nazwisko- lekarza, do jakiego chcesz się umówić na wizytę lub- badanie, na które chcesz się umówić lub- zabieg, na który chcesz się umówić- miejscowość, w której ma odbyć się wizytaW razie potrzeby Konsultant może poprosić Cię o uzupełnienie innych brakujących informacji.Podczas umawiania świadczeń...

Czy mogę umówić się na wizytę przez Internet bądź dzwonić bezpośrednio do wybranej przeze mnie placówki medycznej?

Wizytę w ramach pakietu medycznego możesz umówić:- telefonicznie przez Infolinię Medyczna +48 777 111 77- przez aplikację mobilną S7HEALTH Umów wizytęPobierz aplikację S7HEALTH Umów wizytę:- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.s7health.s7health&hl=pl - App Store: https://apps.apple.com/pl/app/s7health/id6443989224?l=plJeśli dokonasz samodzielnej rejestracji w inny sposób Konsultant Infolinii Medycznej nie będzie wiedział, aby zanotować zgłoszenie w Elektronicznym Systemie Rejestracji i dana...

Jak umówić się na wizytę lub badanie w ramach pakietu medycznego?

Wizytę w ramach pakietu medycznego możesz umówić:- telefonicznie przez Infolinię Medyczna +48 777 111 77- przez aplikację mobilną S7HEALTH Umów wizytęPobierz aplikację S7HEALTH Umów wizytę:- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.s7health.s7health&hl=pl - App Store: https://apps.apple.com/pl/app/s7health/id6443989224?l=pl

Jak odwołać zaplanowaną wizytę?

Aby odwołać wizytę:Jeśli umówiłeś się na wizytę przez infolinię medyczną, zadzwoń na infolinię pod numer +48 777 111 77 i poproś o odwołanie wizyty.Jeśli wizytę umówiłeś przez aplikację mobilną S7HEALTH Umów wizytę, możesz odwołać ją bezpośrednio w aplikacji, logując się na swoje konto.

Czy mogę samodzielnie wskazać lekarza, do którego chcę umówić wizytę?

Nie możesz samodzielnie wskazać lekarza z imienia i nazwiska. Konsultanci mają obowiązek zarejestrować Cię do lekarza określonej specjalizacji (nie lekarza z imienia i nazwiska) lub lekarza pierwszego kontaktu – zgodnie z obowiązującymi standardami. Konsultant bierze pod uwagę Twoje preferencje, jednakże każdorazowo opiera się na zasadach obsługi posiadanego pakietu medycznego.