Jak pobrać aplikację S7HEALTH Umów wizytę?

Pobierz aplikację S7HEALTH Umów wizytę:- Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.s7health.s7health&hl=pl - App Store: https://apps.apple.com/pl/app/s7health/id6443989224?l=pl

Dlaczego po umówieniu wizyty jest błąd i wizyta się anuluje?

Przyczyny anulowania wizyty mogą być różne, dlatego ważne jest, aby przesłać nam szczegóły błędu. Prosimy o zrobienie zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie i przesłanie go do naszego Biura Obsługi Klienta.Można to zrobić na dwa sposoby:Bezpośrednio w aplikacji:Kliknij ikonkę koła zębatego w prawym górnym rogu.Wybierz opcję Kontakt.Następnie wybierz Zgłoś sugestię/błąd...

Na jaki numer będzie dzwonił lekarz?

Jeśli umawiałeś wizyty przez infolinię i zgłoszenie wysłałeś przez aplikację:Lekarz najprawdopodobniej zadzwoni na numer telefonu podany podczas rejestracji Konta Klienta (nie na numer z aplikacji mobilnej). Jeśli chcesz, aby lekarz dzwonił na numer przypisany do aplikacji mobilnej, skontaktuj się z nami pod adresem bok@s7health.pl, aby go zaktualizować.Jeśli nie umawiałeś wizyt...

Czy mogę mieć jeden adres e-mail na dwa konta?

Niestety, nie ma takiej możliwości – każde konto w aplikacji mobilnej S7HEALTH Umów wizytę musi być powiązane z unikalnym adresem e-mail. Jeśli korzystasz z pakietu partnerskiego lub rodzinnego, a inne osoby z Twojego pakietu chcą umawiać wizyty samodzielnie przez aplikację, każda z nich musi założyć swoje konto z własnym adresem...

Jak zmienić dane kontaktowe w aplikacji? Czy jeszcze gdzieś muszę zgłaszać zmianę numeru oraz adresu mailowego?

Dane kontaktowe możesz zmienić bezpośrednio w aplikacji, wykonując następujące kroki:Wejdź w Ustawienia aplikacji, klikając ikonkę koła zębatego w prawym górnym rogu.Zmień adres e-mail i/lub numer telefonu w odpowiednich polach.W niektórych przypadkach może być wymagana dodatkowa weryfikacja za pomocą kodu weryfikacyjnego.Aby uniknąć problemów z umawianiem świadczeń przez inne kanały, takie jak...