Dlaczego po umówieniu wizyty jest błąd i wizyta się anuluje?
Przyczyny anulowania wizyty mogą być różne, dlatego ważne jest, aby przesłać nam szczegóły błędu. Prosimy o zrobienie zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie i przesłanie go do naszego Biura Obsługi Klienta.
Można to zrobić na dwa sposoby:
Bezpośrednio w aplikacji:
Kliknij ikonkę koła zębatego w prawym górnym rogu.
Wybierz opcję Kontakt.
Następnie wybierz Zgłoś sugestię/błąd i załącz wcześniej wykonany zrzut ekranu.
E-mailem:
Wyślij zgłoszenie na adres bok@s7health.pl, dołączając zrzut ekranu i opis problemu.
Staramy się na bieżąco rozwiązywać zgłoszone problemy i zapobiegać ich występowaniu w przyszłości. Dziękujemy za zgłoszenie i współpracę!