Dlaczego po umówieniu wizyty jest błąd i wizyta się anuluje?

Przyczyny anulowania wizyty mogą być różne, dlatego ważne jest, aby przesłać nam szczegóły błędu. Prosimy o zrobienie zrzutu ekranu z komunikatem o błędzie i przesłanie go do naszego Biura Obsługi Klienta.


Można to zrobić na dwa sposoby:

Bezpośrednio w aplikacji:

Kliknij ikonkę koła zębatego w prawym górnym rogu.

Wybierz opcję Kontakt.

Następnie wybierz Zgłoś sugestię/błąd i załącz wcześniej wykonany zrzut ekranu.


E-mailem:

Wyślij zgłoszenie na adres bok@s7health.pl, dołączając zrzut ekranu i opis problemu.


Staramy się na bieżąco rozwiązywać zgłoszone problemy i zapobiegać ich występowaniu w przyszłości. Dziękujemy za zgłoszenie i współpracę!