Dlaczego przy jednym zgłoszeniu oddzwania kilku Konsultantów? Czy jeden Konsultant nie może obsługiwać mojego zgłoszenia?
Konsultant podczas rozmowy z Tobą zapisuje wszystkie informacje dot. zgłoszenia w Elektronicznym Rejestrze Pacjenta tak, aby inne osoby uprawnione miały dostęp do kluczowych informacji w sprawie. Zdarza się, że Konsultant musi zweryfikować pewne kwestie, np. czy w danej placówce medycznej możliwe jest wykonanie specjalistycznego badania. Wówczas poinformuje Cię o tym fakcie oraz przekaże informację, że oddzwoni do Ciebie możliwie jak najszybciej. Możliwe jest to, że zadzwoni do Ciebie inny Konsultant, ponieważ ten, do którego dodzwoniłeś się pierwotnie, zakończył swoją zamianę w pracy.
Dbając o Twoje dobro, inny Konsultant jest uprawniony do przekazania ważnych informacji dot. realizacji zgłoszenia, aby umożliwić wykonanie świadczenia medycznego w jak najszybszym czasie. Z racji, iż Infolinia Medyczna jest obsługiwana wiele godzin na dobę Konsultanci pracują w różnych godzinach, zatem Operator Medyczny nie może zagwarantować, iż jeden Konsultant będzie obsługiwał jedno zgłoszenie Pacjenta.