Jak umówić wizytę stacjonarną w aplikacji?

Poniżej znajdziesz szczegółowe kroki, które pomogą Ci skorzystać z aplikacji i efektywnie zaplanować swoją wizytę.

- Pobierz aplikację mobilną

  • - Załóż konto i powiąż pakiet S7HEALTH
  • - Wybierz „zamawiam badanie/konsultacja”
  • - Wybierz osobę (jeśli masz więcej niż jedną osobę w pakiecie, wskaż, dla kogo ma być umówiona wizyta)
  • - Wybierz specjalizację, np. Internista
  • - Dołącz skierowanie (jeśli Twoje świadczenie tego wymaga, załącz skierowanie)
  • - Wskaż województwo i miejscowość, w której chcesz zrealizować wizytę.
  • - Na tym etapie w zależności od dostępności wybranych świadczeń będzie możliwe wybrane konkretnego terminu realizacji usługi lub wybór preferowanych terminów umówienia świadczenia. W przypadku wyświetlenia konkretnego terminu w wybranej placówce wybierz dogodne dla Ciebie parametry i kliknij wybraną godzinę przy konkretnym lekarzu, a następnie wybierz przycisk Przejdź dalej.
  • - Jeśli wyświetlone terminy Ci nie odpowiadają, wybierz przycisk pod pytaniem Potrzebujesz innego terminu bądź placówki? Kliknij tutaj — zostaniesz przeniesiony do podania preferencji.
  • - Jeśli w wybranej lokalizacji nie jesteśmy w stanie zaproponować Ci terminu do rezerwacji w typie online, zostaniesz poproszony o podanie preferencji co do wykonania świadczenia. Wybierz do 3 różnych dat z godzinami, albo zakres dat z godzinami. Pamiętaj, że to jest podanie preferencji, więc prawdopodobnie wydłuży to czas realizacji świadczenia. Aby najszybciej i bez preferencji umówić wizytę zaznacz checkbox "Pierwszy możliwy termin bez preferencji". Potwierdź wybór przyciskiem "Zatwierdź".
  • - Podaj dodatkowe uwagi — dotyczące terminu/realizacji świadczenia (opcjonalnie). Pomiń ten krok, jeżeli nie masz żadnych uwag.
  • - Na ekranie zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk "Wyślij". 
  • - Zgłoszenie zostało przyjęte.