Na jaki numer będzie dzwonił lekarz?

Jeśli umawiałeś wizyty przez infolinię i zgłoszenie wysłałeś przez aplikację:

Lekarz najprawdopodobniej zadzwoni na numer telefonu podany podczas rejestracji Konta Klienta (nie na numer z aplikacji mobilnej). Jeśli chcesz, aby lekarz dzwonił na numer przypisany do aplikacji mobilnej, skontaktuj się z nami pod adresem bok@s7health.pl, aby go zaktualizować.


Jeśli nie umawiałeś wizyt przez infolinię i korzystasz z aplikacji mobilnej po raz pierwszy:

Lekarz w pierwszej kolejności będzie kontaktował się na numer telefonu podany w aplikacji mobilnej S7HEALTH. Jeśli taki numer nie został wpisany, skorzystamy z numeru przypisanego do Konta Klienta S7HEALTH, który został podany podczas rejestracji.


Jeśli umawiałeś wizyty wyłącznie przez infolinię i chcesz umówić kolejną wizytę w ten sposób:

Lekarz zadzwoni na numer telefonu podany podczas rejestracji Konta Klienta.


Aby zapewnić sprawną komunikację, upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są aktualne. W razie potrzeby możesz je zaktualizować, kontaktując się z nami.